|  A Lamborghini története  |  350 és 400 GT  |  Marzal  |  Miura  |  Espada  |  Islero  |  Jarama  |  Urraco  |  Countach  |  Silhouette  |  Jalpa  |  LM   |  Diablo  |  Murciélago  |  Gallardo  |  Reventon  |  Estoque  |  Minotauro  |  Sesto Elemento  |  Galéria  |

 

 
 
 
Estoque

 
Ezt a gyönyör? koncepció autót 2008-ban mutatták be a párizsi kiállításon, s a szakért?k számára egyb?l szemükbe ötlött a brutális vonalvezetés mellett még egy szokatlan jellemz?je, mégpedig, hogy a legtöbb Lamborghini típussal ellentétben ez nem két-, hanem négyajtós, motorja pedig el?l kapott helyett.

Külleme leginkább az egy évvel korábban bemutatott, kétajtós Reventonra emlékeztet, belül azonban számos helyen eltér attól.

   
Flickr by Wyemji        
A motortérben egy 5,2 literes 320 lóer?s V10 er?forrás dolgozik, s az LM002 modell óta most került a motor el?ször az autó elejébe. A változások ellenére két tekintetben semmiképpen nem szakadt el a hagyományoktól. Az egyik a magas ár, hiszen bevezetésekor 230 ezer amerikai dollárban határozták meg az árát, a másik pedig a kapcsolat a bikákkal, hiszen a modell a nevét a matadorok kardjáról kapta.


                                         Flickr by micmac92

Az Estoque-t a Lamborghini elnök Winkelmann szerint mindennapi használatra tervezték, sorozatgyártására azonban nem került sor, mivel nem volt rá elég nagy a kereslet.

 
 
 
impresszum | jogi nyilatkozat | kapcsolat                                                                                        Lamborghini